|
Post by Angel on Mar 25, 2008 21:07:11 GMT 1
Jeg synes altid det er fedt at se de skønne ting, folk køber hjem. Så her er en tråd til at vise alt det gejl og gøgl, du får skaffet dig. Lad os andre blive grønne af misundelse over dine ting! Men nok om det! Vis os det så! Det lige gyldig om det er smykker, goggles, tøj, pistoler, pc'ere eller noget helt femde! Vi vil bare se det Og det er også i orden at poste billeder, hvis det ikke er nået frem endnu... Så kan du altid uploade et billede af det senere igen ^^
|
|
|
Post by Angel on Mar 25, 2008 21:12:27 GMT 1
Og så lægger jeg ud. ^^ Har netop købt dette korset og en tilhørende underbluse(?) på etsy.com. Jeg elsker den, ser SÅ meget frem til, at den er her! X3 Derudover venter jeg stadig på disse De har nu været over 2 uger undervejs Oô håber snart de kommer, for dem har jeg virkelig også bare glædet mig til!
|
|
|
Post by takeshi on Mar 26, 2008 12:05:42 GMT 1
omg jeg elsker det korset samt underbluse.
|
|
|
Post by tiikari on Mar 26, 2008 21:12:35 GMT 1
De der brilledimmere er vildt seje !
|
|
|
Post by Angel on Mar 26, 2008 22:11:25 GMT 1
Takeshi + Tiikari>> Tak <3 Håber snart, det kommer... :3
|
|
|
Post by piratkaptajn on Mar 26, 2008 23:15:33 GMT 1
wow super fedt *___* glæder mig til at se det!!!
især "vesten" glæder jeg mit til at se x'3 og pille ved kraven
|
|
|
Post by frost on Apr 21, 2008 19:44:06 GMT 1
Lækre Goggles, må simpelthen snart skaffe mig et par eller lave nogle. Har du fået dem hjem endnu?
|
|
|
Post by Angel on Apr 27, 2008 14:54:44 GMT 1
Frost>> Jep ^^ får lagt et billede op hutigst muligt XP
|
|
|
Post by frost on May 22, 2008 13:05:52 GMT 1
Jeg har lige fået købt mig et par goggles via qxl, det er et par gamle motercykelbriller fra andenverdens krig og jeg fik dem for 80kr, ikke helt dårligt ;D Nu venter jeg bare på at få dem hjem så jeg kan se hvor slemt det står til med dem og hvad der skal gøres ved dem. Jeg ved at det ene yderglas har en række revner, men at det godt kan skiftes, hvis man finder det nødvendigt. Jeg synes nu personligt at det er en del af charmen Men jeg er mere bekymret for tilstanden af læder delene, og jeg tror bestemt at jeg skifter stof remmen. Stærk inspireret af Boilergoth inde fra Etsy, overvejer jeg at sætte nogle små metal beslag på siderne af brillerne, ala stempunk gypsy. Her er de små beslag, jeg har "høstet" dem fra en gammelt ret grimt armbånd. Her er selve brillerne så
|
|
|
Post by Angel on May 28, 2008 22:12:13 GMT 1
Jah, her ses så mig med det hele på XP Og et fjollet ansigtsudtryk ^^; Frost>> fede briller, glæder mig meget til at se, hvad du finder på ^^ Synes bestemt deres patina giver dem charme, og tror de kan blive rigtig fede!!
|
|
|
Post by frost on Sept 17, 2008 11:05:32 GMT 1
Ja det er ikke lige frem ny indkøbt, jeg har nu haft det i nogle måneder, men det var egentlig min mening først at lægge billeder op når jeg havde fundet et fint sted at stille det, men jeg kan simpelthen bare ikke finde noget passende sted Nå men her er det så, mit fine glas med jord fra Montmartre kirkegården i Paris. købt af Aldethea inde på Etsy
|
|
|
Post by frost on May 17, 2009 22:02:59 GMT 1
Jeg købte min mand et par Gentlemans spare pocket af Techdragon på Etsy, de er super fede, men det tog altså et halv år før jeg modtog varen og jeg er ikke den eneste der har haft det problem hos hende.
|
|
|
Post by Angel on Sept 10, 2009 16:29:07 GMT 1
De er ellers pænt lækre! men surt at skulle vente så længe!
|
|
|
Post by frost on Sept 14, 2009 21:00:21 GMT 1
Jeg har købt lidt nyt, alt sammen i genbrugs butik faktisk Et par nye sko, brunt læder og så er de fordformede En pung i tykt læder og med karabinhage til at hænge i bæltet. Og et super lækkert læderbælte med messing spænder, det sidder lige under brysterne og ser bare super godt ud, selv på mig der er en stor pige. Jeg har også købt et par fine brune haremsbukser, men dem har jeg ikke lige fået taget billed af
|
|
|
Post by frost on Sept 21, 2009 21:22:08 GMT 1
Her er så et billed af mine nye harems bukser Breakdown af tøjet kan findes under "Dine outfits" tråden
|
|
|
Post by frost on Sept 21, 2009 21:32:22 GMT 1
Orv glemte helt min enlige nederdels hægter Også fundet i en genbrugs butik
|
|
|
Post by frost on Sept 27, 2009 21:43:07 GMT 1
Jeg har lige købt en "ny" halskæde på kræmmermarked her i weekenden ;D Jeg er simpelthen så glad for den. Det er et antikt indisk halssmykke.
|
|
|
Post by Angel on Oct 13, 2009 17:33:58 GMT 1
Fed halskæde! kan godt forstår du er glad for den! XD
Jeg fik købt mig et blomstret sæt tøj, bestående af en top med vid udskæring m/flæsekant og en nederdel med 'optræk-effekt' for og bag her i weekenden - det skal blot syes ind, når jeg ikke er gravid mere, for det var lige snævert nok til mig nu, men vil helt klart sidde for løst, når jeg har født ^^'
Derudover fik jeg et par søde mamelukker og en lille håndtaske! Billeder følger (forhåbentligt) når jeg har tid en dag, og der er bedre lys i lejligheden ^^'
|
|
|
Post by frost on Oct 14, 2009 13:30:53 GMT 1
Uh gravid Tillykke! Glæder mig til at se tingene
|
|
|
Post by Angel on Oct 28, 2009 14:27:24 GMT 1
Gråvejr gør, at jeg stadig har mega dårligt lys, og blitz og jeg er ikke gode venner! så billeder af de andre ting må vente... Og tak i øvrigt Til gengæld kan jeg da linke til de ting, jeg har købt hos clockwork couture - selvom jeg lige fik at vide at den kjole, jeg SÅ gerne ville have, ikke var in stock mere i brun ;__; hun spurgte ikke engang, om jeg så ville have den i sort... I det mindste har jeg disse to ting på vej: Mega lækkert bælte, bestil i brunt: clockworkcouture.com/?q=node/346Engineer's shirt, bestilt i brun: clockworkcouture.com/?q=node/309Glæder mig til at se det XD
|
|