|
Post by frost on Oct 29, 2009 22:16:01 GMT 1
Uhhh begge dele er super lækre
|
|
|
Post by Angel on Dec 10, 2009 11:27:39 GMT 1
|
|
|
Post by frost on Dec 10, 2009 12:11:28 GMT 1
Wauw sikke en masse lækre ting Er forresten helt vild med trøjen på det billed du har lagt i tråden, simpel, men super steamy!
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 12, 2009 1:45:32 GMT 1
I har for mange penge >-<
|
|
|
Post by frost on Dec 13, 2009 20:37:31 GMT 1
Hehe desværre ikke Alle de ting jeg køber bliver købt i secondhand butikker og de lidt større er for det meste gaver fra min mand
|
|
|
Post by Angel on Dec 14, 2009 16:09:59 GMT 1
Jeg har fået en lille kontant bonus fra mit arbejde, fordi jeg arbejdede som en hest i sommers, selvom jeg var gravid Og så var der rabat hvis man købte for over et vist beløb - derfor blev det en lidt 'stor' omgang denne gang ^^' Julegaven til mig selv, kan man vidst kalde det. Pakken skulle komme på onsdag, så håber jeg bare det er mens jeg er hjemme... >__<
|
|
|
Post by Angel on Dec 16, 2009 16:32:24 GMT 1
Og der kom ikke bare en, men hele to pakker til mig - så har modtaget alt fra dem nu Først - elastisk bælte og selvsiddende strømper Spatterdashes og bodice Goggles og bukser Jakke, som jeg regner med skal steames med noget ekstra gejl, lapper o.lig Ekstra loot Alt i alt virker kvaliteten fin, selvom det materiale, som de fake lædderspænder til mine spatterdashes er lavet af, er lidt stift. ellers er jeg super tilfreds og glæder mig, til jeg kan prøve det på ^^' jeg er så smart at købe tøj, som jeg først kan passe når jeg har født >__<
|
|
|
Post by frost on Dec 16, 2009 16:51:43 GMT 1
Tror bare jeg vil sidde her og savle en smule for mig selv *savle savle* Rigtig flotte ting!
|
|
|
Post by frost on Mar 16, 2010 18:09:12 GMT 1
Jeg fandt denne Friis & Company læder bælte taske til 10kr!!! i en af mine lokale genbrugs butikker ;D Den er super fin og lækker kvalitet Jeg har også fundet mig en ny vest, den er fra S'ahrling og købt i samme genbrugs butik som tasken. På billedet kan man også se et bælte jeg har lavet mig ud af et gammelt læder patron bælte, jeg har taget et tydligere billed af det, som man kan se herunder
|
|
|
Post by Angel on Mar 16, 2010 21:53:49 GMT 1
ELSKER det bælte jeg har ikke kunnet finde mig et ordentligt bælte, som ikke kostede mange hundrede kroner endnu, men dit er da i hvert fald super nice. Hvor finder man et bælte i stil med det? Kunne nemlig godt bruge sådan et til rollespil også! I øvrigt må du lære mig det med at finde sådan nogle nice ting i genbrugser - enten har Odenses genbrugser bare ikke så fede ting, eller også kigger jeg der for sjældent og de forkerte steder.
|
|
|
Post by frost on Mar 16, 2010 22:11:30 GMT 1
Jeg har købt patron bæltet på et loppemarked, da det var gået i stykker kostede det ikke så meget, så jeg reparede det ved at finde et læderbælte der havde en lignende tykkelse og farve og nitte det på der hvor der var knækket noget af patronbæltet.
Og så har jeg bare lavet nogle kæder og hængt på.
Tror bare det kræver tålmodighed når man kikker efter sjove ting i genbrugsbuttiker, de ligger nogle gange nogle sære steder hehe
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 10:57:33 GMT 1
Har fået mig et par nye øreringe ;D
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 12, 2010 12:09:10 GMT 1
suk, man sidder jo og bliver helt misundelig. Tja, når jeg engang kommer til penge må den stå på steampunk
|
|
|
Post by frost on Jul 16, 2010 15:35:08 GMT 1
Har købt lidt nyt, på en af mine genbrugs tours Denne bluse med dejlige brede striber og i lækkert blødt stof Og denne sløjfe, den har nål bag på så man kan sætte den på sit skørt eller lign og denne vintage taske, som jeg bare ikke kunne stå for
|
|
|
Post by frost on Sept 10, 2010 11:22:17 GMT 1
Har shoppet lidt Læder taske med laaaaang strop, den kan også sættes i et bælte Langt brunt skørt
|
|
|
Post by KaaFc11 on Sept 21, 2010 19:09:42 GMT 1
Her en min nye skjorte. Faldt over den i Gina Tricot og måtte bare eje denne skønhed!
|
|
|
Post by frost on Sept 21, 2010 19:26:23 GMT 1
Den er godt nok fin
|
|
|
Post by KaaFc11 on Sept 21, 2010 20:00:48 GMT 1
Og vildt lækker. Jeg har en top inden under. Ellers ville den være gennemsigtig.
|
|
|
Post by frost on Jan 20, 2011 20:50:54 GMT 1
Jeg er lidt bagude i denne tråd, så her kommer der lidt samlet Min nye hat, som jeg fik i julegave af min mand Jeg har også fået købt mig nogle handsker 2 armbånd, der mest af alt minder om wristamour (er igang med at lave mig et steampunk gypsy outfit og her vil de passe) købt i Spanien Et nyt skørt, som jeg skal finde ud af om jeg gør noget ved eller lader være som det er
|
|
|
Post by Angel on Jan 24, 2011 21:38:35 GMT 1
elsker det armbånd
|
|