|
Post by frost on Dec 29, 2009 16:35:33 GMT 1
Jeg har haft denne gamle broche liggende længe nu, jeg er ret vild med selve designet på selve brochen og synes at den tentakel lignede ornamentik leder tankerne hen på Cthulhu og blæksprutter. Men de grimme blå plastik agtige sten den havde i drev mig pænt til vanvid. Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at fjerne stenene og fik i den øverste fatning sat en gammel knap, i den nederste vil jeg dog gerne have en sten af en eller anden art, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge. Her er brochen med knappen i. Den store runde sten til højre er en af de sten jeg pillede ud af den og stenene til venstre er dem jeg overvejer at putte i den nederste fatning. Den lilla sten der allerede ligger på det nederste af brochen er den sten min mand synes jeg skal putte på, men jeg ville lige have jeres meninger også. Selv er jeg mest til den blå facet sten og den lilla, men jeg er virkelig i tvivl Det skal nok lige siges at det der nok gør mig mest i tvivl er at den lilla sten allerede sidder i en fatning og at hvis den skal sættes på kommer den til at ligge oven på den allerede eksisterende fatning, det vil sige at det metal der omkranser stenen, sidder fast på stenen og ikke brochen.
|
|
|
Post by Angel on Dec 29, 2009 22:30:04 GMT 1
Den lilla sten ser virkelig flot ud ellers på billedet, men synes den mørkeblå passer godt til Cthhulu-temaet. Og hvis det ikke bliver så godt pga den ekstra fatning, synes jeg også det er en bedre idé at vælge den blå.
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jan 11, 2010 21:24:30 GMT 1
En blodrød sten vil også passe godt ind
|
|
|
Post by frost on Jan 11, 2010 22:10:04 GMT 1
Det endte faktisk med at jeg valgte den grønne, den lilla var for upraktisk og den blå for flashy.
Jeg poster et billed imorgen.
|
|
|
Post by frost on Jan 12, 2010 11:28:09 GMT 1
Her er så det endelige resultat på min cthulhu broche
|
|
|
Post by Angel on Jan 13, 2010 16:54:55 GMT 1
Grøn for cthulhu!
|