|
Post by frost on Dec 21, 2009 1:43:24 GMT 1
Kender I det at når man er ude og muntre sig, at folk nogle gange nærmest river ens goggles af ens hoved? Enten for at prøve dem, studere dem nærmere eller som det sidst skete for mig... for at låne dem resten af aftenen, nu jeg alligevel var på vej hjem.... Det er simpelthen bare så irriterende Jeg ville bare lige rante lidt og søge trøst i at jeg måske ikke er den eneste dette sker for.
|
|
|
Post by Angel on Dec 21, 2009 8:10:31 GMT 1
Mine bliver konstant nakket når jeg har dem på XP om det så er fordi jeg er i vores rollespilsforening, i byen, til fest eller lignende - ellers er der altid lige nogle fremmede, der skal se dem, fordi de er nysgerrige... Folk burde købe deres egne, hvis de er så vilde med goggles! Det værste er, når folk ikke spørger! Jeg har et par med en ret fin lædderrem omkring, som nemt kan knække - og jeg sætter dem altid fast med hårnåle, fordi mit hår er meget glat. Så når folk lige river dem af hovedet på mig er jeg ikke blot bange for, at remmen skal knække, men får også revet en hårtot eller tre ud af hovedet >__< Mine nye Goggles, der er med elastik og en anelse mere holdbare, er lettere at få af, og er også ret populære - min bedste veninde og min kæreste har tænkt sig at købe et par hver. Men indtil da hugger min kæreste dem af og til, og de er fint, så længe de ikke sidder i panden på mig!
|
|
|
Post by frost on Dec 21, 2009 12:50:18 GMT 1
Åh avs, kan forstille mig at det blot er endnu være når ens goggles rent faktisk sidder fast i håret
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 21, 2009 23:01:01 GMT 1
Jeg har det samme problem med min Derby. Alle skal bare prøve den, og de er altså ret dyre :s
|
|
|
Post by frost on Dec 29, 2009 14:34:51 GMT 1
Uha Kaaf Hvis folk får smadret den er det ret ilde! Jeg har selv en antik høj hat der har tilhørt en skorstensfejer og folk skal også aldrig prøve den og rode og kikke og man sidder der og får nervøse trækninger af det. Mine goggles er også antikke (motorcyklebriller fra 1 verdenskrig) og de er ikke så holdbare længere... En eller anden dag gør det sikkert galt og jeg bliver nød til at nakke en eller anden
|
|
|
Post by Angel on Jan 1, 2010 12:11:15 GMT 1
Synes det største probem er at folk synes det er en selvfølge, at de må prøve, og så bliver de fornærmet, når man siger nej - de tænker virkelig ikk over, at sådanne ting kan være skrøbelige eller 'uvurderlige antikviteter'. Men det er nok lidt et 'kukturproblem', fordi de fleste har den holdning, at man kan erstatte alt på en eller anden måde. Sådan er det bare ikk altid. :/
|
|
|
Post by KaaFc11 on Mar 14, 2012 10:36:33 GMT 1
Kender i det når et steampunk forum er gået død?
|
|
|
Post by frost on Mar 14, 2012 14:41:02 GMT 1
Hehe Åh ja, det kender jeg godt.... Det er så surt, det har så meget potentiale til at være et fedt forum, hvis det blot var lidt aktivt
|
|
|
Post by KaaFc11 on Mar 14, 2012 16:35:06 GMT 1
Det er jo også svært at holde den kørende når vi i princippet kun var 4-5 stykker der brugte det ofte. Men lav en post på forum og prøv at træk nogle mennesker med.
|
|