|
Post by frost on Dec 15, 2009 11:17:36 GMT 1
De fleste har nok hørt om den amerikanske mainstream mode butik Hot Topic, de har nu fået deres helt egen steampunk kollektion. Den er ikke videre imponerende (nogen af ideerne er faktisk gode), men det er jo også lavet for at sælge til gennemsnits køberen. Hot Topic steamJeg ved helt ærligt ikke hvordan jeg har det med at en butik som Hot Topic begynder at sælge steampunk og jeg må indrømme at jeg også krummede tæer da de forsøgte sig med Lolita, Dandy og Goth.
|
|
|
Post by Angel on Dec 15, 2009 19:23:13 GMT 1
Jeg forstår ikke hvorfor det hele er sort...? Oô det ligner mere en form for goth-agtigt tøj, der har fået et par nøgler tilføjet hist og her...
Jeg synes ikke det er specielt steamet... men det så bare mig måske ^^' synes også idéen med 'punk' forsvinder lidt, når det bliver lavet som mainstream tøj... hvad er der så 'punk' ved det?
Selvom jeg må indrømme at der er nogle detaljer ved kjolen, jeg godt kan lide. ^^'
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Dec 20, 2009 13:20:39 GMT 1
Kollektionen i sig selv er der sådan set ikke noget galt med. Men det minder mig egentlig mere om Industrial, for at være helt ærligt. Hvis det endelig skulle være steampunk, er det nok noget mere i retning af dieselpunk... Ja, for meget sort(:
|
|