|
Post by frost on Dec 11, 2009 16:05:35 GMT 1
Jeg har sat mig for at prøve lave et par Button-Up legwarmers, som der er blevet postet linket på i Denne tråd og jeg tror faktisk det bliver helt godt ;D Jeg har brugt tyk sort uld og en masse uens messing knapper, det hele er syet i hånden, da jeg ikke gad finde min maskine frem. Jeg har kun fået syet den ene og den er ikke helt færdig endnu, men I kan da få lov at se hvordan det ser ud forløbigt. Den er kommet på det forkerte ben, men håber I kan tilgive mig den lille fejl
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 12, 2009 1:46:36 GMT 1
Jeg har et link til et par spats på min blog under guides. Den er super god og det er endda en video
|
|
|
Post by Angel on Dec 12, 2009 11:10:05 GMT 1
*elsk elsk på knapper* Jeg er helt vildt med knapper <3 Og det er nogle rigtig fine nogen, du har fundet til dine benvarmer/galoscher (hvordan det så end staves på dansk...) Sætter du så elastik på, så de kommer til at sidde nede omkring skoen?
|
|
|
Post by frost on Dec 13, 2009 21:00:09 GMT 1
Nej jeg vil gerne beholde dem som bare almindelige benvarmere med et twist. Jeg går nemlig ikke ret ofte med højhælede og hvis jeg satte en elastik under som spats har, så ville de bare gå i stykker og arbejdet ville være spildt. Jeg samler på gamle knapper og havde disse liggende i min samling (jeg har en ret omstændig knappe samling) og ulden var rester fra en middelalder kjortel som jeg lavede til min mand sidste år
|
|
|
Post by Angel on Dec 14, 2009 16:11:40 GMT 1
Det kan jeg godt forstå - jeg selv går virkelig også yderst sjældent i høje hæle - har kun ét par tror jeg, men de er også lækre ^^' bare ikke så gode at gå i som mine dejlige støvler, så oftest kommer komfort over stil ^^'
|
|
|
Post by frost on Dec 21, 2009 2:43:18 GMT 1
Så er de færdige og jeg har kun fået klippet mig selv i fingeren en eneste gang ;D De er blevet ret fine og jeg vil prøve at overtale min mand til at hjælpe mig med at få taget nogle gode billeder af dem i brug
|
|