|
Post by KaaFc11 on Dec 4, 2009 21:45:23 GMT 1
Det næste projekt der løber over stablen bliver denne mobil. Den ligger og forfalder og tænkte at jeg ligeså godt kunne gøre den nyttig. Derudover har jeg en drøm om at lave en gameboy også! Regner med noget læder, messing og tandhjul. GLÆder mig og holder jer opdateret løbende. Attachments:
|
|
|
Post by Angel on Dec 5, 2009 9:11:22 GMT 1
DET glæder jeg mig faktisk vildt meget til at se! Har længe overvejet at få mig en mere steamet mobil, fordi det bare er så cool - men min mobil er som regel blevet skiftet ud, fordi den gamle blev stjålet eller gik i stykker ^^' men kunne godt finde på at fingerere rundt ved den eneste jeg har til overs Håber du poster billeder, når du har lavet noget
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 5, 2009 11:51:27 GMT 1
Det gør jeg. Men der kommer nok en mere detaljeret guide på min blog
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 6, 2009 0:44:59 GMT 1
Er kommet godt igang, men mangler et alternativ til tastaturet. Nogen ideer?
|
|
|
Post by Angel on Dec 6, 2009 13:22:29 GMT 1
Hmm... ved ikke, om idéen kan bruges, men fant en modded mobil her: www.geeky-gadgets.com/the-steampunk-phone-25-08-2009/Jeg kiggede på forskellige keyboard mods også, for at se, om noget af det evt kunne overførest, men det bliver for stort til den slags små knapper. Kunne man evt. lime en halv perle eller noget lignende oven på gummi-tasterne...? Må indrømme, jeg ved ikke, om det vil holde...
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 6, 2009 14:12:06 GMT 1
det er den samme tanke jeg har, holder det? men jeg prøver mig lidt frem
|
|
|
Post by KaaFc11 on Oct 4, 2010 23:02:01 GMT 1
det eneste jeg mangler er de skide knapper. Ved virkelig ikke lige hvordan jeg kommer videre. Hmm. Tror jeg må overlade den til min gode ven Jens for en tid Entusiastisk steamer og opfinder.
|
|
|
Post by frost on Oct 5, 2010 9:56:02 GMT 1
Bliver spændende at se resultatet
|
|