|
Swapbot
Nov 25, 2009 18:12:36 GMT 1
Post by frost on Nov 25, 2009 18:12:36 GMT 1
Swapbot er en hjemmeside for folk over hele verden der godt kan lide at bytte ting med hinanden. Ofte er det håndlavede ting, men det kan også være materialer, blandende musik cd'er, overraskelser mm. Der er mange forskellige slags mennekser der bruger siden (Mig fx ) og der er mange forskellige skal swaps blandt andet er der ret ofte både viktorianske temaer og steampunk emner der bliver taget op. Lige pt er der disse to swaps her af steampunk interesse: Cabinet of CuriositiesHer skal man bytte ting, så man kan få lavet sit helt eget viktorianske Cabinet of Curiosities, det kan fx være søstjerner, fjer, tandhjul, gamle dukke dele mm. Emilie Autumn swapHer skal man bytte ting inspireret at den steamede musiker Emilie Autumn, fx smykker, strømper, hårpynt, the mm. Der er også flere steampunk grupper med forum lege, diskutioner og bytte handler. Man skal være registreret bruger for at kunne deltage i alle de mange swaps
|
|
|
Post by frost on Dec 8, 2009 22:55:47 GMT 1
Her er en lille pakke jeg skal have sendt af sted i forbindelse med en forum leg på Swapbot ;D Bare for at give jer et billed af hvad man fx laver Pakken består af et par vintage nøgler, en lille pakke med metal dimser (fx beslag, ur visere, tandhjul, mm) håndlavede viktorianske gavemærker og et hjemme tegnet postkort.
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 9, 2009 23:01:19 GMT 1
Jeg syntes siden er meget rodet at finde rundt på. Og uoverskuelig når det kommer til at finde interessante swaps. Mest af alt fordi der ikke er eksempler på swapsne (billeder).
|
|
|
Post by frost on Dec 10, 2009 2:56:01 GMT 1
Det kan da egentlig godt være at den er uoverskueligt, det har jeg faktisk aldrig tænkt over... Hmm det er den da faktisk nok nu du siger det. (umagen værd for mit vedkommende dog)
|
|
|
Swapbot
Dec 10, 2009 10:03:58 GMT 1
Post by Angel on Dec 10, 2009 10:03:58 GMT 1
Det lyder meget sjovt Kan være jeg vil sætte mig lidt bedre ind i det, når jeg får lidt tid i overskud (eksaminer, jordemodertjek, jul, etc. - der er lidt meget lige for tiden ^^'). Jeg kan nemlig godt lide at få spændende pakker og overraskelser. <3 Men ja, det er lidt svært at finde de swaps, man kunne være interesseret i, men det vel blot til man bliver bedre kendt med siden...?
|
|
|
Swapbot
Dec 10, 2009 12:16:06 GMT 1
Post by frost on Dec 10, 2009 12:16:06 GMT 1
Ja det er det nok, der er jo en søge funktion hvor man skriver et søgeord ind og frem kommer de swaps der matcher. Men problemet kan måske være at finde søge rubrikken hehe
|
|