|
Post by Angel on Oct 22, 2009 8:28:44 GMT 1
Ja, nu er eventet jo overstået, men derfor synes jeg da det skulle have en kommentar med på vejen Var til steampunk live-rollespilsscenarie fra 9-11 oktober i Odense. Det foregik i 1867 i Rusland, hvor verdensudstillingen løb af staben. Desværre var den Habsburgske hær på vej, så vi var alle spærret inde i byens fæstning, hvor der var nok af problemer. Der var en masse fantastiske outfits med til scenariet, for ikke at tale om de ting, der blev udstillet - virkelig gennemført! Stemningen var så fed og det hele var ret intenst. Mere omkring scenariet kan læses her, hvor der også kan ses billeder, på et tidspunkt i hvert fald. www.steam-punk.dk/Ellers er der billeder her: picasaweb.google.dk/christinabmadsen/KrigOverKaukasus#
|
|
|
Post by frost on Oct 22, 2009 14:36:35 GMT 1
Så det er sådan fantasy steam-ish? Med kattevæsner osv? Super godt koncept forresten. Kunne især godt lide hende den mørk hårede med det røde hårbånds kostume, ganske fint
|
|
|
Post by Angel on Oct 26, 2009 9:24:48 GMT 1
Der eksisterede 'bæstfolk' og magi i verden, men de fleste var ganske almindelige mennesker Tøjet var fantastisk sejt, mange havde gjort rigtig meget ud af det.
|
|
|
Post by frost on Nov 2, 2009 10:25:14 GMT 1
Har du evt billeder af det du havde på til scenariet?
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 6, 2009 1:22:24 GMT 1
Ja, jeg var også med, og kan kun kalde det en succes. Det virkede utrolig godt, ligesom det forgående. Der kommer en hel del fra Sjælland hver gang - så håber da at du joiner os næste gang
|
|
|
Post by frost on Dec 6, 2009 5:24:46 GMT 1
Hehe jeg er ikke live rollespille Jeg er alt for genert til den slags
|
|
|
Post by Angel on Dec 6, 2009 13:31:42 GMT 1
Hmm... der blev ikk taget så mange af mig, så man kan ikke se tøjet så godt - men her er da et bagfra ^^' lh4.ggpht.com/_C8wdZmfzoC8/StIxGboo6CI/AAAAAAAAALI/zr0ghrdN4I4/s720/_MG_3472.jpgVille have haft noget andet på, men da scenariet blev udskudt og min mave derfor var vokset en del (var i 6-7. måned), måtte jeg krybe i det, jeg nu engang kunne passe ^^' Var hoppet i en meget lang sennepsgul nederdel, der kunne nå op over maven, med lidt bustleeffekt bagpå (jeg droppede puden, der normalt kommer inden under, da jeg allerede bulede ud foran XD) og et langt slæb, en hvid skjorte med lidt puffede ærmer i enden, en broche ved kraven og et hvidt sjal om skuldrene - vi var jo trods alt i det kolde Rusland, og jeg skulle se presentabel ud, når jeg nu var en diplomats sekretær
|
|
|
Post by KaaFc11 on Dec 6, 2009 14:15:08 GMT 1
Det med genert går ikke. Man er heller ikke mere aktiv end man gør sig selv, så hvis du er genert - så er du genert.
|
|
|
Post by frost on Sept 7, 2010 19:42:52 GMT 1
Har de tænkt sig at lave flere senarier?
|
|
|
Post by KaaFc11 on Sept 21, 2010 18:52:54 GMT 1
Det vides faktisk ikke. Men nogen af dem har gang i nogle andre scenarier. Ellers må vi jo kræve nogen andre laver noget steampunk til os!
|
|
|
Post by frost on Sept 21, 2010 19:37:01 GMT 1
Det ville ihvertfald ikke skade med flere stempunk senarier i dansk live, man kunne jo lave det selv, men.... er ikke god til den slags
|
|
|
Post by KaaFc11 on Sept 21, 2010 20:03:57 GMT 1
Tja. Jeg sidder faktisk og er i gang med lave en arrangør forening med en bunke venner (der er spredt ud over landet). Vi overvejer at starte en steampunk kampange. Men skal lige afholde et godtfolksscenarie først
|
|
|
Post by frost on Sept 22, 2010 14:17:08 GMT 1
Jamen så håber jeg at jeres overvejelser bliver til egentlige planer
|
|