|
Post by frost on Sept 28, 2009 14:18:16 GMT 1
Clockwork couture sælger, jakker, sko, støvler, nederdele, bluser, hatte, dametøj, herretøj, smykker, tilbehør, korsetter.... ja næsten alt og deres ting er flotte, samt de har et godt ry (det er jo altid et plus) Og de sælger tøj i store størrelser Clockwork Couture
|
|
|
Post by Angel on Oct 22, 2009 8:46:25 GMT 1
;___; Hvorfor er jeg ikke lidt rigere?! Jeg kunne bruge adskillige månedslønne på ting derinde fra!
|
|
|
Post by frost on Oct 22, 2009 14:40:11 GMT 1
Ja det er et farligt sted at kigge... enten køber man sig fattig eller også bliver man nedtrykt over at man ikke kan købe sig fattig hehe
|
|
|
Post by Angel on Oct 26, 2009 9:32:38 GMT 1
Har bestilt 3 ting derinde fra nu XD Så venter spændt på at modtage det :3
|
|
|
Post by frost on Oct 27, 2009 9:40:51 GMT 1
Glæder mig til at se billeder af det
|
|
|
Post by Angel on Dec 10, 2009 11:15:40 GMT 1
Hmm... :/ Jeg har nu bestilt fra CC to gange - fra den første ordre modtog jeg kun én af de 3 ting, jeg bestilte, fik en refund for en anden af tingene og muligheden for at bytte den 3. til et alternativ, uden først at blive informeret om det, inden hun sendte - og jeg har stadig ikke modtaget denne vare desværre Her 2. gang, jeg har bestilt derfra, har jeg allerede nu modtaget en refund på en af de varer, jeg havde bestilt - og må jo se, hvad der gemmer sig i pakken af overraskelser, når den kommer frem. XP Men trøjen, jeg nu engang HAR modtaget er ret lækker (Pungen, der er med på billedet, er købt til Krig over Kaukasus 2)
|
|
|
Post by frost on Dec 10, 2009 12:19:31 GMT 1
Sandt, det er altså en lækker lækker trøje, er den lige så behagelig som den ser ud til?
Du må lige give en opdatering når tingene kommer efterhånden og måske en lille anmeldelse *lokke lokke*
|
|
|
Post by Angel on Dec 16, 2009 16:48:40 GMT 1
Trøjen er max lækker at have på! Super blød og forholdsvis tynd, men varmer godt alligevel pga. den smule uld, der er i den. sidder rigtig godt (selvom jeg er gravid ^^' den er dejlig lang) - men syningen ved overarmen gør, at hvis man har lidt større overarme end normalt (det har jeg lidt XP) så 'strammer' den lidt ind der. Det generer mig ikke, kun når jeg kigger i spejlet og synes mine arme ser fede ud XP
|
|
|
Post by frost on Dec 16, 2009 16:54:36 GMT 1
Hehe ja men hvis bare de gode ting opvejer ærmesyningerne, så er det jo meget fedt
|
|