|
Post by frost on May 17, 2009 21:47:03 GMT 1
Jeg fandt en plastik blæksprutte i den lokale genbrug til 5 kr og tænkte at den kunne da nok godt bruges til noget sjovt Og efter noget overvejelse bestemte jeg mig for at lave den til en hårbøjle. Jeg mangler dog stadig at sætte den på selve bøjlen, da jeg, lige som med den lille stempunk hat, ikke helt ved hvordan jeg skal gøre det, om jeg bare skal gå amok med en limpistol eller hvad Her er blæksprutten som den så ud da jeg købte den. Så gav jeg den en omgang med en guld spraymaling, ikke videre kønt Så ældede jeg den med noget brun akryl maling Fandt en simpel plastic hårbøjle som jeg gav samme tur Det er så sådan her jeg gerne vil have den til at sidde, lidt på skrå, så den sidder lidt til den ene side. Sådan skal det helst komme til at se ud Så må jeg bare snart finde ud af hvordan jeg skal lime den
|
|
|
Post by frost on Jul 12, 2009 21:14:04 GMT 1
Her er så det færdige resultat Desværre fik jeg ødelagt den på vejen hjem hehe Men det er ikke værre end at jeg kan lave den på en halv time
|
|
|
Post by Angel on Sept 10, 2009 15:41:41 GMT 1
Hvor er den sød Du er god til den slags gør-det-selv-ting. Synes blæksprutten var et fedt valg til en hårbøjle egentlig. både atypisk og sjovt, mens den ser vildt stilet ud på sin egen måde.
|
|
|
Post by frost on Sept 14, 2009 19:37:11 GMT 1
Tak Jeg er ret glad for den og den får mange kommentare, skal bare lige have lakeret den.
|
|