|
Post by opheliasrevenge on Apr 20, 2009 16:08:03 GMT 1
Ja, det kan måske være at det ikke helt passer ind i dette emne som jeg poster tråden under, men på den anden side var det ikke helt off-topic nok til at komme ned i off-topic.
Altså. Jeg er helt vild med Steampunk, og hele det univers det er i, så derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at læse nogle bøger i den genre. Nu ved jeg, at den genre har eksisteret rimelig længe, men de eneste bøger jeg kender er desværre kun Jules Verne's En verdensomsejling under havet og Rejsen til jordens indre eller hvad den hedder. Derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at vide, om I kender og kan anbefale mig nogle bøger a la det? Tak.
Og så vil jeg lige nævne at den her tråd er den første for mig på den her side(udover introduktionstråden) så jeg er så grøn som man overhovedet kan blive^^ Bare kald mig Anna.
|
|
|
Post by frost on May 2, 2009 2:49:25 GMT 1
Hej Anna Jeg vil sige at alt af Jules Verne generelt er ret steamet. Hvordan har du det med tegneserier? For der er et noget større udvalg
|
|
|
Post by opheliasrevenge on May 7, 2009 15:30:41 GMT 1
Tegneserier, bøger... Jeg er vild med alt^^ Jeg er i gang med at læse den der Girl Genius webcomic, og den er faktisk ret god. Men jeg prøver at læse noget Jules Verne, så^^ Tak.
|
|
|
Post by frost on May 17, 2009 21:57:09 GMT 1
Må indrømme at jeg ikke selv er den store tegneserie læser, men jeg kender da lidt til Girl Genius fra min mand som læser den Jeg må lige høre ham om der er andre online steampunk tegneserie eller om man mest finder dem som albums i Fantask.
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Jun 8, 2009 11:18:55 GMT 1
Okay, mange tak for din hjælp^^ Jeg har godt nok aldrig hørt om Fantask, ved du om der er en hjemmeside?
|
|
|
Post by frost on Jun 8, 2009 19:16:04 GMT 1
Jamen det er der da www.fantask.dkog der er også Faraos cigarer www.faraos.dkBegge steder har de et ret omfattende udvalg af tegneserier i alle genre
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Nov 28, 2009 2:05:12 GMT 1
Hej igen(:Tak for din hjælp. Undskyld jeg svarer så sent, men chatforums er ikke lige det, jeg er mest aktiv i >.>
|
|
|
Post by frost on Nov 28, 2009 9:09:55 GMT 1
Der er ingen skade sket
|
|