|
Post by frost on Dec 20, 2008 16:00:53 GMT 1
Jeg har fundet en høj dukke hat og et par dukke svømme briller i den lokale genbrugs butik til den samlede sum af 4 kroner Jeg har taget det hvide bånd af hatten og malet gummi kanten på svømmebrillerne først med guld maling og der efter gnedet dem med noget opblandet brun maling for at gøre dem mere slidte at se på. Jeg har sat brillerne på hatten og vil nu gerne montere hatten på en hårbøjle, så jeg får en lidt mere steamet udgave af en viktoriansk ridehat. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal få hatten sat fast uden at ødelægge noget. Lime den direkte på hårbøjlen, lime dem på noget sort filt der er limet på den modsatte side af bøjlen, sy den fast eller?? Det er her jeg har brug for gode ideer og erfaringer, måske er der nogen der har lavet små lolita hatte, som kan komme med nogle tips?? Dette er det bedste billed jeg har af hatten og brillerne efter jeg fik fingrene i dem, her modeleret af min kat
|
|
|
Post by frost on May 17, 2009 21:51:52 GMT 1
Der er desværre stadig ingen udviklling på dette projekt, jeg har simpelthen stadig ikke fundet en løsning som jeg er sikker på ikke ødelægger hatten, jeg ender dog nok med at lime den fast, ved at sandwiche hårbøjlen imellem hatten og et stykke sort filt/uld stof.
|
|
|
Post by frost on May 19, 2009 10:08:51 GMT 1
Jeg har fået invisteret i en bred sort hårbølje i Glitter til ay montere hatten på, jeg har også klippet et stykke sort uld stof ud, lidt mindre end hatten. Dette er måden jeg har valgt at sætte hatten fast på. Jeg har allerede prøvet med kontaktlim/superlim og det virkede ikke, stoffede sugede simpelthen alt for meget, så lige nu venter jeg på at eksperiment nr 2 tørre; papir/stof hobby lim fra Bog & Ide. Hvis det ikke virker bruger jeg min limpistol, jeg må bare forsøge at være en smule forsigtig, så jeg ikke kommer til at brænde mig eller lime mig selv fast til hatten
|
|
|
Post by frost on May 20, 2009 21:11:15 GMT 1
|
|
|
Post by Angel on Sept 10, 2009 16:17:48 GMT 1
Laver du comissions? For jeg ville vildt gerne have sådan en bøjle!
|
|
|
Post by frost on Sept 14, 2009 19:35:00 GMT 1
Jeg ville gerne kunne lave ting på bestilling, men sædvanligvis er de ting jeg laver unikaer, da jeg bare sætter ting sammen som jeg finder rundt omkring. Men jeg har faktisk overvejet at sætte lige denne her til salg, da den desværre ikke klæder mig
|
|
|
Post by Angel on Sept 15, 2009 20:41:38 GMT 1
Den er ellers sej. er interesseret
|
|
|
Post by frost on Sept 21, 2009 19:05:19 GMT 1
Hvis du har lyst kan du købe den for materiale prisen + porto Desværre var hårbøjlen halv dyr, da jeg kun kunne finde en passende en i Glitter *suk* Så den kostede mig 55kr.. Det vil sige at materiale prisen er på ca 65kr
|
|
|
Post by Angel on Oct 13, 2009 17:29:20 GMT 1
Det vil jeg gerne! Hvis du smidder mig en mail med alle kontooplysninger + beløg osv, så får du nok hurtigst svar ^^' angelcille@hotmail.com
|
|
|
Post by frost on Oct 21, 2009 13:51:17 GMT 1
Jeg fumler med at finde en løsning ang indpakning, så den ikke bliver klemt eller mast. Så snart jeg har fundet en løsning sender jeg dig en mail
|
|
|
Post by Angel on Oct 22, 2009 8:20:14 GMT 1
Super XD
|
|
|
Post by micki on Aug 10, 2011 23:52:40 GMT 1
Oh vad söt! Bra gjort! *klappar steampunk katten*
|
|