|
Post by frost on May 25, 2010 10:46:44 GMT 1
Jeg er også ret glad for den Men tror nu ikke mine to genbrugs butikker her er bedre end alle andre, tror bare jeg har mere tålmodighed
|
|
|
Post by frost on Jun 15, 2010 15:40:37 GMT 1
Hvad jeg havde på til den internationale steampunk dag igår. Bolero: genbrugsfund der er ændret lidt på Top: genbrugsfund Skørt genbrugsfund Underskørt: secondhand Sokker H&M Goggles: 2 verdenskrigs motorcykel briller Messing armbånd: ændret genbrugsfund Læder armbånd: Genbrugsfund Lang halskæde: H&M Kort halskæde: egen kreation Øreringe: H&M Tørklæde: Upcycled gardin blonde favet med kaffe og the Læder corsage bælte: Genbrugsfund
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Oct 6, 2010 22:17:52 GMT 1
Ahr, jeg elsker elsker dit tørklæde! Det må jeg også prøve at se, om jeg kan finde ud af at lave med et eller andet... Har før prøvet at farve nogle skjorter med the, resultatet blev helt vildt godt :D Jeg har syet det bustle-skirt der er et tutorial-link til her et sted i forummet. Oprindeligt til en western-themed fest (skulle være klædt ud som gammeldags prostitueret^^') men den kan jo også bruges til meget andet :D Ved ikke lige hvor steamet selve outfittet er, men ville lige vise det alligevel... (og sorry at man ikke kan se det fra særlig mange vinkler, men mit kamera er ikke særlig samarbejdsvilligt -.-') Top: Ukendt (intet mærke, gave) Strømpebukser: H&M Knæstrømper: Ukendt (gave) Underskørt: Ukendt (genbrugs) Korset: UK (fra min kiddie-periode) Bustle: HJEMMELAVET :D :D :D :D :D
|
|
|
Post by frost on Oct 7, 2010 10:26:19 GMT 1
Det bustle er bare super fedt Må prøve at lave et på et tidspunkt
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Oct 7, 2010 17:13:22 GMT 1
Tak, tak (: Er også selv ret glad for det... Det skal lige nævnes at det altså er brunt, selvom det ser ret sort ud på billedet ;3
Og helt ærligt; Det er MØGNEMT at lave.
|
|
|
Post by frost on Jun 14, 2011 19:13:59 GMT 1
Top: Hvem ved, genbrug Bolero: Genbrugs fund med nye knapper Nederdel: Ellos Underskørt: Brudekjole underskørt fra Lily Corsage bælte: Genbrug Bælte med lommer: Hjemmelavet Tørklæde: Køkkengardin blonde Goggles: Boilergoth
|
|