|
Post by frost on Nov 24, 2008 21:11:53 GMT 1
Denne tråd er til at poste billeder af dine egen outfits og cordinationer. Både hverdags steam og de helt store skrud. Fortæl lidt om tøjet og tilbehøret, om det er egne kreationer eller hvor det er købt. Giv også gerne en breakdown af tøjet med detalje fotos Værsgo!
|
|
|
Post by frost on Nov 24, 2008 21:50:29 GMT 1
Jamen hvis jeg beder andre om at poste billeder af dem selv her, så må jeg jo selv være modig nok til at lægge ud Lidt hverdags steampunk Jakke: H&M som jeg har pyntet lidt på, med nogle umage messing knapper Vest: Zizzi, jeg har lavet lidt ændringer fx knapper, syninger og lommer. Skørt: Gammelt second hand rødt batik flerlags hippie skørt, som jeg engang i tidernes morgen farvede sort. Top: Ukendt. Goggles: QXL køb, anden verdens krig, motorcykelbriller Øreringe: Secondhand Halskæder: Egne kreationer Urkæde: Egen kreation Mønt bælte: Købt i en bazar i Egypten, har ændret lidt på det og til føjet et par ting Patron bælte: Loppemarkeds fund Fronten af vesten, hvor man kan se de uens knapper Uret er egentlig en lille pastil æske, men startede livet som et gratis digitalt ur der kom med ude og hjemme engang i 90'erne. Jeg sleb den hæslige guld maling af det og satte en gammel vintage messing knap på fronten, istedet for den lille plastik plade den havde. Her kan man også se min lille antikke ur lup, som jeg har fået af min far.
|
|
|
Post by Angel on Nov 26, 2008 12:35:40 GMT 1
Hvor er det et fedt sæt! Må osse have taget nogle billeder af mine kreationer.
Synes det en god idé med at modifisere tøj, man finder rundt omkring, har selv været igang med min jakke fra vila ^^' Er ikke færdig dog, for har ikke nogen symaskine mere.
Elsker uret og kæderne, rigtig fed detalje! ^^ Må man spøre, hvilke sko/støvler du have på til?
Håber der er flere, der lægger deres koordinationer ind.
|
|
|
Post by frost on Nov 27, 2008 22:50:02 GMT 1
Jeg havde et par lår lange stribede sokker, i brune nuancer, fra Sock Dreams på og et par gamle second hand granny boots.
|
|
|
Post by Angel on Nov 28, 2008 11:22:28 GMT 1
De ser lækre ud. Og nice link forresten, elsker strømper <3
|
|
|
Post by frost on Sept 21, 2009 21:17:21 GMT 1
Lidt hverdags steam med mine nye brune harems bukser Brun/hvid stribet bluse: Ukendt genbrugs fund Vest: Min elskede redesignede Zizzi vest ;D Bukser: Genbrugs fund, ændret til harems bukser Sokker: Random brune ternede sokker Goggles: Husbondens Købt på Etsy af Boilergoth Halskæde: Gammel H&M købt Læderarmbånd: Genbrugs fund Sølv armbånd: Antikt art nouveau sølv og rav armbånd Læderpung: 2krs genbrugs fund Urkæde: Egen kreation, der kan ses et billed af den i starten af denne tråd. Læderpungen, noget lign kan ofte findes på middelalder markeder, dog også med karabinhagen, selvom det dog langt fra er autentisk Læder armbåndet, desværre er spændet sølv farvet. Sølv armbåndet
|
|
|
Post by frost on Nov 2, 2009 11:32:08 GMT 1
Jeg har lige fået en ny vest af min husbond og blev derfor nød til at sætte et outfit sammen baseret på vesten, bare for at prøve Det blev knap så hverdags agtigt, men mere et fest look ala raggamuffin eller steampunk gypsy. Sort strop top: H&M Vest med messing palietter (Gave fra manden): Bilka Brun nederdel: Second hand fund Sort tyl skørt: Second hand fund Sokker: Hjemme pyntede/redesignede Sko: X-IT (de er mega høje og et helvede at gå i, men har mange messing nitter, jeg kan simpelthen ikke stå for dem) Halskæde: Antik indisk Goggles: BoilerGoth Øreringe: H&M Armbånd: Second hand fund Mønt bælte: Købt i Egypten og ændret lidt på Skoene Strømperne De kan også ses i Denne Tråd
|
|
|
Post by frost on Feb 6, 2010 22:00:23 GMT 1
Det tøj jeg havde på til Emily Autumn koncerten Ikke lige verdens bedste billed kvalitet, men hey det virker Vest: Zizzi, hjemme altered Bluse: Aner det ikke Brunt skørt: Second hand Sort tyl skørt: Second hand Goggles: Anden verdens krig, købt på qxl Sokker: H&M Benvarmere: Hjemmesyede Støvler: Er så gamle at jeg ikke længere husker det Kort halskæde med Eye Of Ra amulet: Sammen sat af lidt af hvert Mellem kæde: H&M Lang kæde med ank: Anken er købt i Luxor i Ægypten, kæden er fra et bornholmer ur Næste gang vil jeg gerne have noget mere strut i skørterne, det ser lidt tamt ud.
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Feb 22, 2010 10:27:29 GMT 1
Hvem sagde Dieselpunk? Bukser: Clockwork Couture Jakke: Clockwork Couture(Mærkedyr...?) T-shirt: H&M, farvet selv Bælte: Brugt Halskæde: Dogtag fra Abney Park(!!!) 'Hue': Mor-strikket:) Goggles: UK(www.ukdk.dk) Armvarmer: Hjemmelavet Støvler: 20-huls Doc Det var så min "udklædning" til fastelavn(det bliver jeg aldrig for gammel til^^) Tøjet havde jeg egentlig købt bare til hverdag(bukserne er SÅ rare at have på!) men siden jeg ikke havde andet, tænkte jeg at det sagtens kunne gå Fik da også en del komplimenter med på vejen. (klik på billedet for at se det større^^)
|
|
|
Post by frost on Feb 22, 2010 20:10:51 GMT 1
Super flot sæt! Og din hue er bare røv nuttet ;D
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Apr 8, 2010 11:34:44 GMT 1
Mange tak for de søde ord:) Har btw lige syet den bustle, der er tutorial til her i forummet... Uploader et billede, så snart jeg får mulighed:)
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 8, 2010 16:53:17 GMT 1
Det er bare super fint Elsker diesel punk - men ikke højere end steam
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 12, 2010 14:09:54 GMT 1
Halløj, nu er det også på tide at jeg får postet noget i den her tråd. Jeg vil gerne starte ud med mit sammensatte DieselPunk outfit. Ingen af elementerne er købt. skjorte og nederdel er foræret fra en veninde, der ikke syntes det var smart længere: jeg har syet det en smule ind så det ikke hang på mig. Fandora'en er fundet på vejle banegård med prismærke på og er nu min kærestes, men syntes den passer så fint til sættet.
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 15:09:04 GMT 1
Det ser rigtig sødt ud ;D Nederdelen er især fin, sele detaljen er rigtig god. Her er hvad jeg har på idag Top:Toppen er et second hand fund, men er oprindeligt fra H&M Vest:Second hand, men oprindeligt fra In Town Bukser:Second hand, pirat bukser, lukkes lige under knæet med knap. Goggles:QXL fund Øreringe:Messing med fjer, second hand.
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 12, 2010 16:34:52 GMT 1
jeg er helt vild med den bluse
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 20:02:32 GMT 1
Tog et foto med en anden vest, så man bedre kan se fronten på blusen, den bliver gemt ret godt af den anden vest
|
|
|
Post by Angel on Apr 14, 2010 20:55:14 GMT 1
Um.... knapper og vest <3 Vil osse have taget bileder snart ;__;
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 14, 2010 21:06:08 GMT 1
Det er simpelthen så fint. Er meget misundelig på din bluse.
|
|
|
Post by frost on May 24, 2010 20:29:14 GMT 1
Dagens outfit Dejlig afslappet Sort top: Random undertrøje Brun mavedanser top: hjemme altered second hand fund Tørklæde: Upcycled blonde fra gammel gardin, farvet med kaffe og sort the Bukser: Second hand fund, lavet om til harems bukser Halskæde: H&M Goggles: BoilerGoth
|
|
|
Post by Angel on May 25, 2010 10:35:09 GMT 1
Jeg elsker din lille jakke/vest ting! Du må virkelig komme i de fede genbrugser, som jeg vidst har sagt engang før ^^' Men lækkert sæt!
|
|