|
Post by frost on Sept 16, 2008 19:58:16 GMT 1
Jeg har lige været så heldig at blive gift med en skøn mand og i morgen gave overreaskede han mig med en mobil telefon som han selv havde designet og lavet sammen med en ven. Den har stadig nogle fejl og mangler, men hold kæft hvor er jeg glad for den ;D Så jeg vil dele et par billeder af den med jer og så se om jeg ikke kan overtale min kære husbond til at sætte et par billeder og fremgangs beskrivelse op under "Projekter" Her ses telefonen i sin fulde størrelse, spekulere på hvordan man kan farve antennen messing, uden at malingen skaller af. Jeg elsker formen på den, desværre er knapperne sølvfarvet dog Telefonen bagfra. Nogle ideer til hvordan vi kan skjule eller få skruerne til at ligne nitter? De skal stadig kunne bruges, ellers kan telefonen ikke åbnes Fra siden, her kan man rigtig se den fine form. Den minder mig om formen på gamle militær felt telefoner På dette billed kan man rigtig se det fine messing net der er brugt ved højtaler og mikrofon. Og hvordan knapperne sidder, så de følger mønstret efter den gamle mobil telefon der sidder inde i træ hylstret
|
|
|
Post by Angel on Nov 28, 2008 11:25:40 GMT 1
Hvor er den nice! lidt stor at have med, men helt klart unik! Har ikke lige et forslag til det med skruerne, men håber du får det løst... man kunne vel eventuelt finde en mere gammeldags form for skruer?
|
|