|
Post by KaaFc11 on May 9, 2012 19:57:10 GMT 1
Udfordringen! Jeg vil som torveholder for disse små udfordringer tage imod ris og ros på PM. Hver måned gives der 4 stikord, alle disse elementer skal dit afleverede værk indeholde. Det kan f.eks. være: tophat, kage, fletning og blomst. Hvordan du fortolker disse ting er op til dig selv. Man aflevere sit produkt senest med billede til denne tråd, den sidste dag i måneden inden kl. 24.00. De næste 5 dage vil der være en afstemning på boardet, og den der får flest stemmer vinder. Vinderen vil blive offentliggjort hver måneden d. 6. Ud over gloværdighed og evig hæder vinder man også et interview eller en artikel på min blog, så vi kan udvide folks kendskab Steampunk. Det publiceret på engelsk, men interviewet forgår på dansk, så alle kan deltage. Desuden får man lov til at vælge et af ordene til den næste månedes udfordring. Så kom mine venner, deltag i dette dejlige tiltag. Venligst jeres Kirstine aka KaaFc11
G'n'G May Challenge #2Palads, Fortælling, Ur og Ceremoni er månedens ord. Jeg finder ordene ved hjælp af denne generator: watchout4snakes.com/CreativityTools/RandomWord/RandomWord.aspx
|
|