|
Post by frost on Apr 10, 2012 19:26:51 GMT 1
Min mand og jeg har fået en ide til et par steampunk vinger og her i tråden vil jeg poste fremgangen (som der forhåbentlig vil ske... sikkert, men langsomt) Først vores skitser Jeg vil gerne have dem små lige som på billede nr 2. Vingerne kommer til at være monteret på en trækasse hvor elektronikken, til at lyse vingerne op, kommer til at ligge. Kassen kommer til at have et vindue i, med (forhåbentlig) roterende tandhjul og oplyst af grønne lysdioder. Vingerne bliver af træ, så letvægtig som muligt, måske balsatræ, hvis det ikke er for skrøbeligt. Vinge nr 2 fra oven bliver lige som de nederste med messing net, det bliver med en kant af plexiglas oplyst af grønne lysdioder og med træ over på begge sider. Vingerne bliver pyntet med messing nitter, de to yderste bliver måske udskiftet med med grønne lysdioder. Imellem vinge nr 3 og 4 kommer der messing rør hvor eventuelle ledninger kan løbe. Vingerne bliver spændt fast på ryggen med læderremme. Her er en ren tegning af konceptet. Jeg håber projektet kommer til at løbe sikkert frem, men nu må vi se.
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 11, 2012 18:20:08 GMT 1
De ser da rigtigt fede ud Uhh... Spændende!
|
|