|
Post by frost on Jun 12, 2011 14:55:25 GMT 1
Som I måske ved er det den Internationale Steampunk dag her nu på tirsdag, altså den 14 Juni.
Hvordan har I det med at der er nogen der bare har erklæret denne tilfældige dag for den Internationale Steampunk dag? Den ligger ikke på denne dag af nogen speciel grund, det er ikke Teslas fødselsdag, det er ikke denne dag Jules Verne udgav sin første bog eller lign. Det er bare en tilfældig dag
Har vi overhoved brug for sådan en dag? Eller er det fedt, for så har man da en undskyldning for at dresse op?
Jeg personligt synes det er helt fint at den er der, men jeg går så heller ikke altid i steampunk tøj (i det tilfælde ville det jo være overflødigt med sådan en dag) så det er en god grund til at tage noget steamy på. Tilgengæld synes jeg dog at det er lidt fjollet at der bare er valgt en tilfældig dag og at der ikke er tænkt lidt mere over tingene.
Men hvad med jer?
|
|
|
Post by micki on Aug 10, 2011 23:41:44 GMT 1
Jag tycker att om det ska finnas en internationell steampunk dag borde den vara på en speciell dag. Jules Vernes födelsedag kanske? Just nu är det bara en anledning för många att klä upp sig & det är roligt, men det kanske borde finnas en större anledning?
|
|