|
Post by mikemohawk on Feb 5, 2011 3:28:31 GMT 1
Hej jeg vil bare lige inden jeg introducere mig selv sige at jeg ikke selv er steamer men har en ven der er og er selv en smule intresseret i steampunk, men nok aldrig blive det ^^.
Mit navn er mike og jeg er en 15årig knægt der er begyndt at gå i punk tøj og har en meget meget wacko stil, og er ikke steampunk desværre. Jeg ville bare lige droppe ind her for at få lidt rådgivning vedrørende en ven jeg har som er ny med steampunk, jeg overvejer selv at blive noget lignende en steam "tyv/rebel" men det er koster en del og når man ikke har noget job og skal investere i punk tøj og etc, tror jeg aldrig jeg kommer ind i steampunkens verden :/.
Ps: med wacko stil mener jeg sårn noget som Glasgow smile osv, men har desværre ikke fået fat i mere end et par bukser til min punk stil, skal raide en genbrugs butik i nærmere fremtid og lave noget selv ^^
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Feb 5, 2011 23:22:56 GMT 1
Hello med dig (: Har lige et råd mht. til tøjet: Det fede ved steam og punk er jo netop, at det er gør-det-selv ånden der hersker - altså, at man modificerer og kommer på egne ændringer og nyskabelser til 'stilen'. Så det behøver jo heldigvis ikke være så dyrt! Hvad er du/I i tvivl om? Velkommen (:
|
|
|
Post by mikemohawk on Feb 6, 2011 0:43:53 GMT 1
Tjoh, ved godt der er meget D.I.Y over Steampunk, men er ikke ret meget inde i "universet" og jeg har joinet mere pga min ven der er på vej til at blive steam punk eller, han er det men har ikke noget outfit, så vi har fundet en side vi kunne bruge men den er lidt halvdyr, og jeg ville vide om hvor man kan få fat i noget fedt Victiorian era/steampunk Outfit, for en herre med høj hat ^^
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Mar 17, 2011 21:01:54 GMT 1
Mit bedste råd ville nok være at finde tøj i genbrugsbutikker og så modificere det selv, men hvis det ikke er en mulighed at sy selv, så kan man altid kigge på www.clockworkcouture.com... Der er desværre ikke nogen helt vildt billige sider med steampunk-inspireret tøj. Sådan noget tøj er endten dyrt, eller dårlig kvalitet (:
|
|