|
Post by madsfriis on Jan 27, 2011 22:17:33 GMT 1
Hej med jer Jeg faldt over jeres forum i forbindelse med min research til en fotooptagelse. Jeg har arbejdet som professionel fotograf gennem flere år, derudover har jeg nogle side projekter kørende for ikke at køre fast i den daglig trummerum. Jeg har noge ideer til nogle billeder over steampunk temaet men jeg har brug for lidt hjælp... der er her i kommer ind i billedet. Er der nogen der ligger inde med nogle rigtige flotte/ fede kostumer eller gadgets som jeg kan låne til optagelserne og er der nogen herinde der har mod på at stille op som model for en dag er de mere end velkommen til at kontakte mig. Der er på nuværende tidspunkt ikke fastlagt en dato for optagelserne. Jeg vil lige for en god ordens skyld gøre opmærksom på at jeg ikke har mulighed for at betale for modelarbejde eller kostumer. Min hjemmeside: www.friisfoto.dke-mail: mail@friisfoto.dk
|
|
|
Post by Angel on Feb 2, 2011 21:12:34 GMT 1
Jeg kender en del folk, der har været med til et steampunk rollespilsscenarie her på Fyn, som har kostumer hertil. Er det decideret Steampunk, du går efter, med steam gadgets og lignende, eller ville neovictoriansk tema også kunne gå? Bare for at have en idé om, hvem man skal gribe fat i?
|
|
|
Post by madsfriis on Feb 3, 2011 14:41:40 GMT 1
Tak for tilbagemeldingen Neovictoriansk tema vil helt sikkert også kunne bruges... Jeg vedhæfter lige nogle billeder som jeg har fundet på nettet... det er noget i den retning jeg gerne vil lave Attachments:
|
|
|
Post by Angel on Feb 4, 2011 9:00:29 GMT 1
Tak for billederne, det giver et godt indblik i, hvad du søger. Jeg prøver lige at hive fat i et par folk, jeg kender, og ser, om jeg kan få fat i nogle. Hvor mange har du ca. brug for? Og hvor ville et photo shoot evt. finde sted - bare så folk ved, hvor langt de skal rejse, for det bliver jeg nok spurgt om
|
|
|
Post by madsfriis on Feb 7, 2011 17:47:14 GMT 1
Jeg har brug for 1-4 personer der har en lille skuespiller/ model i maven og som har lyst til at blive fotograferet... derudover masser af kostumer osv. jeg er ved at undersøge muligheden for at fotografere i Fredericia, der er der opstillet et damplokomotiv som jeg har tænkt mig at bruge som baggrund se vedhæftet billede. Attachments:
|
|
|
Post by madsfriis on Feb 9, 2011 11:08:01 GMT 1
Jeg er blevet lidt klogere i dag.... toget i Fredericia står der ikke længere.... jeg vender tilbage når jeg har fundet en ny location.
|
|
|
Post by Angel on Feb 12, 2011 15:36:33 GMT 1
Det er i orden Hvor mange kostumer regner du med at bruge? det er ikke sikkert, at alle dem, jeg kender, har meget mere end en lille håndfuld kostumer. Kulturen er ikke så udpræget i Danmark endnu, som du måske også kan fornemme på vores beskedne forum, men kan nok finde et par stykker...
|
|