|
Post by frost on Oct 13, 2010 21:58:22 GMT 1
Det gik lige op for mig at vi da mangler en præsentations tråd ;D Så kom og fortæl lidt om dig selv, evt post et billed, så man kan sætte billed på de andre medlemmer
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Nov 3, 2010 20:34:08 GMT 1
Som den attention wh*re jeg nu engang er, vil jeg lægge noget ud... Når nu ikke andre har gjort det ^^' (dårlig undskyldning, I know) Såeh... Hey (: Jeg hedder Anna, og er 93'er, hvilket gør mig til nok den yngste på dette forum... Tror jeg. Jeg går i 1.g på Odder STX, og det er sgu fint nok (: Er mest aktiv inden for goth/metal miljøet (eller hvis man kan sige der overhovedet eksisterer et sådant i Århus - det er i hvertfald meget svagt) men er meget skabs-steamer. Min yndlingsgenre indenfor steampunk er nok dieselpunk, der er bare noget utrolig charmerende over det... Jeg indtager the og fordøjer musik i rå mængder. Jeg er nok også mest inde i steampunk pga. musikken, og så tøjet... Og litteraturen. Computerspil har aldrig sagt mig det store, og jeg ser ikke så frygtelig mange film igen (: Done : D PICTURE!
|
|
|
Post by frost on Nov 4, 2010 14:53:59 GMT 1
Jamen jeg må nok også hellere selv præsentere mig Jeg hedder Mia og er i skrivende stund 30 år gammel, jeg er stats støttet multi kunstner, som min mand så pænt kalder det, dvs at jeg er førtids pensionist pga kronisk sygdom. Jeg høre en masse black metal, oldschool goth og middelalder musik. Jeg maler, tegner, syr, skulpturere mm mig igennem livet. Hvis man vil se nogle af de ting jeg lavet kan man smutte in på min Flickr konto og se hvad det er jeg pusler med. Jeg har nu været interesseret i steampunk i 3-4 år og stilen bliver langsomt inkluderet i min hverdags garderobe, som ellers mest har bestået af sort, sigøjner og middelalder inspireret tøj. Og her er jeg så, det er et billed min mand har taget
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Nov 7, 2010 18:36:11 GMT 1
Wauw, et flot billede..! : D Det er helt vildt!
|
|
|
Post by frost on Nov 8, 2010 12:54:42 GMT 1
Tak
|
|
|
Post by jepsen on Dec 6, 2010 22:47:05 GMT 1
Jeg hedder Christoffer og er 21. min hverdag går på at rode i min navle og slå kolbøtter (arbejdsløs) jeg blev introduceret for steampunk i starten af mine teenage år som goth-wannabee kan ikke huske præcis hvor jeg mødte det første gang. nu er jeg rollespiller i Odense som er lidt for stor en nørd til computer. ligesom frost nyder jeg også middelalder musik ud over det er noget old school rock eller en musikal er også min smag
|
|
|
Post by Angel on Dec 10, 2010 12:31:48 GMT 1
Vi har et introduktionsforum, men en tråd er da altid velkommen Jeg er så en 23-årig studerende, der læser international virksomhedskommunikation med to fremmedsprog (engelsk og tysk), bor i Odense, og er mor til Ronja på snart 1 år. Jeg startede dette forum i min iver efter at få et steampunkmiljø op at køre her i DK, og derfor smerter det mig meget, at jeg ikke har mere tid til at være aktiv her for tiden, men som mor, studerende med arbejde, rollespiller og aktiv i foreningsmiljøet, får jeg ikke meget tid til at sidde ved computeren ^^' Min yndlingsgenre inden for steampunk er nostalgisk steampunk <3 går mest op i musik, tøj og indretning, men har også spillet steampunk rollespil og ser film og læser bøger inden for genren. Af musik hører jeg mange genrer - steampunk, melodisk rock/metal, japansk musik, neovictoriansk, hvad der ligger på min kærestes iPod og hvad de nu engang sender i radioen... Har ikke noget billede, som jeg specielt godt kan lide for tiden, så det må komme en anden god gang.... Og så det godt gået at jeg først har fået mig introduceret nu
|
|
|
Post by frost on Dec 12, 2010 19:24:10 GMT 1
Angel: Hehe ja jeg kom i tanke om vores præsentations forum, efter jeg havde lavet tråden (ups)
|
|