|
Post by opheliasrevenge on Sept 26, 2010 19:00:15 GMT 1
Ja, dette fantastiske stykke tøj. Det er jo meget, meget steampunk at have korset på(måske mere ovre i det neo-victorianske, men hvad ved jeg?^^') hvis man forstår at vælge det rette. Såeh... Er det noget I går med? Hvor køber I dem henne? Indtil videre har jeg kun ét rigtigt korset, fra Odium Clothing - dog til overpris, vil anbefale at man tjekker Dracula Clothing først, mange af de samme korsetter, meget billigere, større udvalg. Woop, woop. Gang i den! :} EDIT: Ja, jeg er klar over at de sider jeg har linket til mere er "gotiske", og ikke steamede, men der er nu engang ikke så mange billige steder, der sælger korsetter, og koncentrerer sig om steampunk. Men Dracula Clothing har en steampunk sektion i sidebaren! : D
|
|
|
Post by frost on Sept 26, 2010 20:17:24 GMT 1
Wow Dracula Clothing har da nogle ret fede stempunk ting, bare jeg dog havde råd
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Sept 27, 2010 21:08:25 GMT 1
Ja, ikke? Er dog selv mere til det neo victorianske... Læder og jeg har aldrig været særlig gode venner ): I know, det klinger ikke særlig godt med det klassiske steam, ikke at kunne lide læder, men der må være en mulig mellemvej! Jeg får penge d. 20., skal helt klart have et underbust =D Er dog stærkt i tvivl om hvilket... Der er SÅ mange flotte.
|
|
|
Post by kichi on Nov 18, 2010 9:14:21 GMT 1
Jeg har sådan ca. 4 korsetter, men det er kun 2-3 af dem der vil kunne egne sig til steampunk. Et småblomstret som jeg ikke er helt sikker på, et i rød satin med hvide blonder og et almindeligt sort et, som jeg overvejer hvad jeg skal gøre ved OwO
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Nov 18, 2010 20:22:08 GMT 1
Sejt! Jeg ville ønske at jeg havde råd til så mange, men det har jeg desværre ikke - tiden før SU er lidt træls. Og har egentlig også problemer med at finde korsetter, der egner sig til hverdag. Men din samling lyder rigtigt fin <3
|
|
|
Post by Angel on Nov 28, 2010 13:22:29 GMT 1
Clockwork Couture (http://www.clockworkcouture.com/?q=CorsetsVestsWaistcoats) har nogle rigtig lækre steampunk korsetter, men de er lidt pebrede i prisen. Damsel in this dress (http://www.damseldress.com/) har også nogle rigtig lækre korsetter - derfra har jeg mit steampunk korset. Det er desværre alt for stort til mig >__< men elsker det alligevel, og har ikke villet skille mig af med det... endnu i hvert fald. Faktisk har jeg ingen korsetter, som jeg kan passe - de er begge for store ;__; må se om jeg ikke kan få mig et, jeg kan passe, snart.
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Nov 28, 2010 14:39:16 GMT 1
Ej, hvor træls med dine korsetter! Kan forestille mig at de ikke har været helt billige, hvor surt at du ikke kan gå med dem! ): Er Damsel in this dress store i størrelserne, eller kom du bare til at bestille en for stor størrelse? Jeg mener, hvis en af os nu i fremtiden skulle finde på at købe noget derfra...
|
|
|
Post by Angel on Nov 28, 2010 16:50:44 GMT 1
De laver jo ofte efter mål, men det jeg købte var færdiglavet. jeg havde blot undervurderet brystomfanget. Og så har jeg siden tabt mig omkring 20 kg, så det gør jo også en forskel
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Nov 30, 2010 14:32:37 GMT 1
Ja, okay... Det er jo faktisk ret tragi komisk ;D Men sejt (:
|
|