|
Post by frost on Jun 6, 2010 22:34:48 GMT 1
Inspireret af at Angel fortalte at hun dyrker mavedans, kom jeg til at tænke på denne video, som jeg godt nok har savlet over mange gange, med den bedste steampunk mavedanser jeg personligt nogensinde har set.
Hun er herre sej!!!!
Sådan gad jeg godt kunne danse, jeg synes hendes act er helt perfekt. Fra tøj til clockwork doll bevægelserne ;D
|
|
|
Post by Angel on Jun 7, 2010 9:32:34 GMT 1
Wow hun er vildt dygtig! alle de shimi og rul og camel walk hun laver! Og den muskelkontrol! Jeg er dybt misundelig på hendes danskekunden! Og kendes kluns ^^' Og så er sangen altså også genial. Rigtig cool video. Jeg har tidligere fundet fantasy mavedans, men aldrig steampunk mavedans Så det er ret cool at se, at det også fungerer
|
|
|
Post by frost on Jun 8, 2010 12:58:54 GMT 1
Ja hun er pænt vild ;D Hvor længe har du dyrket mavedans Angel? Må indrømme at jeg aldrig har prøvet, men satser meget på evt at kunne starte her til efteråret
|
|
|
Post by Angel on Jun 8, 2010 18:35:51 GMT 1
jeg har danset i et år inden jeg gik på barsel, så er slet ingen prof ^^' Jeg starter igen efter sommerferien
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 14, 2010 14:41:40 GMT 1
Det skulle man næsten selv prøve, hvor går du henne af?
|
|
|
Post by Angel on Jun 17, 2010 10:21:26 GMT 1
På mavedanserskolen, der holder til i Fora - nede omkring Bazar Fyn. Der er vidst også i Nyborg.... Mavedanserskolen
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 17, 2010 12:49:34 GMT 1
lyder altså vildt spændene!
|
|