|
Post by frost on Jun 2, 2010 14:29:51 GMT 1
Da Danmark ikke rigitg sporter så mange con'er, overvejede jeg at dukke op en af dagene til J-pop con i fuldt steam udstyr.
Er der nogen af jer andre der skal afsted og måske har haft samme tanke?
|
|
|
Post by Angel on Jun 2, 2010 16:47:24 GMT 1
Jeg kunne godt overveje at tage til j-popcon igen, det er efterhånden 2 år siden, jeg sidst har været der. havde overvejet et cosplay, men da det nok ikke når at blive til noget, med mindre min symaskine holder op med at hyle så voldsomt, kunne det godt blive steampunk i stedet for.
|
|
|
Post by frost on Jun 2, 2010 16:54:55 GMT 1
Må indrømme at jeg aldrig har været til j-pop con før, cosplaying, anime, japan mm interessere mig overhoved ikke, men jeg savner lidt et sted hvor jeg ville kunne dukke op og få noget ud af det Så jeg ville være villig til at give det et forsøg.
|
|
|
Post by Angel on Jun 2, 2010 17:12:18 GMT 1
De holder det jo et nyt sted i år med mere plads, og det er efterhånden blevet ret stort i forhold til da jeg startede med at komme der. Det var mere 'nørdet' og hyggeligt på et mindre plan - man lærte flere folk at kende den gang synes jeg. Så det kan godt være det er en helt anden oplevelse. Men hvis du vil få noget ud af at klæde dig ud, så burde det være stedet XD
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 14, 2010 14:38:17 GMT 1
Hvad tid og hvor er det i år Kunne da være sjovt at dukke op
|
|
|
Post by frost on Jun 15, 2010 15:52:15 GMT 1
Det er den 12-14 november, der står der ikke på deres hjemmeside hvor det foregår henne.... J-pop con
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 15, 2010 17:08:26 GMT 1
Nå, men så er der jo et godt stykke tid til. Kunen være hyggeligt at komme. Min lillesøster er en mega Manga/Anime fan og joiner mig med garanti hvis jeg tager med Men der er jo også lavet Manga'er i Steampunk universet.
|
|
|
Post by frost on Sept 7, 2010 18:50:06 GMT 1
Har lige Set at de har sat det til at være i DGI byen
|
|