|
Post by frost on May 31, 2010 23:09:47 GMT 1
Det sker ret ofte at jeg kreere div ting og til tider er de ting steampunk eller viktoriansk inspireret og jeg tænkte, istedet for at lave en ny tråd hver gang jeg har lavet noget jeg måske gerne ville dele, ja så kan jeg da bare lave en lille tråd hvor jeg kan poster billeder af mine kreationer ;D Så velkommen til Frosts lille kreative hyggekrog, kom ind, sid ned, få en kop velsmagende the eller måske et glas koldt tryllebindende Absinth og se på kunsten Lige i disse dage eksperimentere jeg med viktoriansk momento mori og idag fik jeg frembragt dette ganske traditionelle gravstens kranie. Det er egentlig bare en dekoration på en pakke der skal sendes imorgen, men jeg synes at den blev fin lige meget hvad
|
|
|
Post by frost on Jun 1, 2010 13:57:08 GMT 1
Jeg forsatte i samme motiv og lavede et kranie pynte ophæng, som jeg sender som en ekstra lille gave sammen med den sørge dukke jeg blev færdig med for kort tid siden. Synes den blev ret nuttet og overvejer at lave flere, bare til mig selv
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 1, 2010 17:37:55 GMT 1
Der er du da kommet ret godt afsted med!
|
|
|
Post by frost on Jun 1, 2010 18:20:34 GMT 1
Tak Jeg skal også til at lave endnu sørge dukke, en engelsk pige vil gerne bytte et viktoriansk sørge charmbracelet. for en af mine dukker Den bliver selvfølgelig postet her når den er færdig. Og jeg tænker også lidt på at poste nogle af mine gamle kreationer, bare for god ordens skyld og for at poste lidt på forummet ;D
|
|
|
Post by frost on Jun 1, 2010 19:02:19 GMT 1
Her er så nogle af de lidt ældre ting jeg har lavet Poe mourning ornament Hånd udskårne Dance Macabre lanterner, endnu et klassisk tema Absinthe button fairy Hvis man kan have lyst til at lave sin egen buttonfairy, kan man følge min tutorial inde på Cut out + keep Edgar Allan Poe bogmærke
|
|
|
Post by Angel on Jun 2, 2010 9:54:49 GMT 1
Du er vildt kreativ! Din tutorial er rigtig god, tror jeg skal prøve en dag, når jeg får tid...
|
|
|
Post by frost on Jun 2, 2010 17:00:15 GMT 1
Tak ;D Jeg elsker at være kreativ, heldigvis da, for lige pt er det det jeg laver på fuldtid
|
|
|
Post by frost on Jun 5, 2010 13:06:21 GMT 1
Her er så det jeg har arbejdet på de seneste par dage, et steampunk inspireret bellydance tassel belt. Jeg elsker mavedanser looket og inkorporere det ofte i mit steampunk look, så nu er jeg gået igang med at lave et tribal tassel belt, steampunk style. Håber det bliver pænt, selvom det nok er noget for småt til mig, så måske ender jeg med at sælge det istedet for at bruge det selv, men det kommer an på hvordan det færdige produkt ser ud på Lige nu er jeg i gang med at afstemme længden på kvasterne, så der er faktisk ikke lang vej endnu. Jeg har hængt en masse bjælder på, så det larmer dejligt meget, når man danser med det, de er alle gamle og halv rustne, så de har det der slidte look jeg godt kan lide ;D Garnet jeg bruger til kvasterne er uld og resten af garnet er bomuld, og jeg bruger tynd kobber tråd til at lukke ender med. På fronten kommer der flettet binde bånd med kvaster på også. Det er det andet tassel belt jeg laver, det første er jeg ret stolt af og det kan ses Her
|
|
|
Post by Angel on Jun 5, 2010 20:38:34 GMT 1
Uh, jeg er også vild med mavedanserlook, men nu danser jeg så også mavedans Bæltet er rigtig flot! Kan vildt godt lide det, du har lavet færdigt også!
|
|
|
Post by frost on Jun 13, 2010 18:32:23 GMT 1
Så har jeg fået sat kvasterne på, så mangler jeg lukke snoren og de ekstra detaljer. Nogen ideer til hvordan man kan gøre det mere steamet? Jeg har tænkt mig at påsætte en læder strop med messing ring, til at hænge ting i, men kunne måske godt tænke mig at tilføje noget mere Her er det indtil videre, mit blonde tørklæde er under det, det sidder ikke fast
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 14, 2010 14:32:41 GMT 1
Der er ser rigtig godt ud Så kan man jo også altid justere længen på diverse dimser!
|
|
|
Post by frost on Jun 15, 2010 16:33:07 GMT 1
Idag har jeg lavet en steampunk medalje efter den tutorial der er postet her på forummet. Jeg synes rigtig godt om den, det gør min mand også og jeg frygter lift at han måske negler den
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 15, 2010 17:10:53 GMT 1
Du tæver ham da bare! Hvis han er så glad for steampunk burde han da joine os her på forum!
Men den er vellavet. Finder du alle dine tandhjul i diverse ure fra loppemarkeder og genbruger, eller bestiller du dem hjem fra Etsy eller Ebay?
|
|
|
Post by frost on Jun 15, 2010 17:58:10 GMT 1
Fra ødelagt gamle ure jeg finder på loppemarkeder mest. Jeg har prøvet at lokke ham, men han er ikke så god til sådan noget med fora, han har ikke tålmodigheden til det... desværre...
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 15, 2010 20:04:38 GMT 1
Hehe, jeg bliver også rimelig utålmodig nogen gange - da det kan tage op til en uge før nogen svare >-<
|
|
|
Post by frost on Jul 16, 2010 15:58:10 GMT 1
Her er den sidste sørgedukke jeg lavede, hun har bevægelige ben og arme, der er syet fast med knapper Hendes hår er uld.
|
|
|
Post by opheliasrevenge on Sept 26, 2010 17:58:32 GMT 1
Nøj, hvor er den sød! Utroligt, at du har lavet den selv... Har godt prøvet at lave dukker, men da det tager en krig for mig at færdiggøre noget, ender det bare oftest med at jeg i frustration kaster det fra mig. Heh. Btw, elsker de ting du har lavet med E. A. Poe, har altid haft en svaghed for ting med referencer til ham... Han var fantastisk. Og absint feen er meganuttet!
|
|
|
Post by frost on Jun 12, 2011 15:57:01 GMT 1
2 vedhæng lavet ud af skeer Jeg må arbejde på ikke at lave så mange mærker i metallet
|
|
|
Post by frost on Jun 14, 2011 19:07:37 GMT 1
Jeg brugte dette par gamle bukser Til at lave dette bukselommebælte med. Jeg klippede lår lommerne af og syede dem på bukseliningen og dekorerede dem med nitter og ringe til at hænge ting i. Bag på er der lædersnørre i en korset lign lukning for et kunne regulere størrelsen.
|
|
|
Post by frost on Jan 9, 2012 17:24:27 GMT 1
Her er min nyeste kreation, en hat inspireret af Absinthe ;D Jeg tog en nytårs hat af en god størrelse og fjernede det sølvfarvede bånd der var på og gik ellers igang med at dekorere den og dette var så hvad der kom ud af det Her er jeg med den på.
|
|