|
Post by KaaFc11 on Apr 11, 2010 20:59:50 GMT 1
Dette er hermed den endelige invitation til det første officielle steampunk event for danske folk og fæ. Kom glad og frejdig! Der står følgende på invitationen: Lørdag d. 8. maj En sammenkomst for alle steampunk og victoriansk interesserede i Danmark. Afholdes ved Skovsøen i Odense. Man medbringer selv kurv med mad og drikke. Spil og andet spas er man også velkommen til at medbringe. Ved spørgsmål og andet kan man rette henvendelse på det danske steampunk forum www.gearsngoggles.proboards.com eller på mailen: elektrofunker11@hotmail.com. Vi håber meget at se dem til picnic og tag endelig venner med. Dresscode: Steampunk/victoriansk
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 5:21:14 GMT 1
Super ;D
Tror du det kan betale sig at oprette det som facebook event også?
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 12, 2010 6:24:44 GMT 1
Det vil jeg da gøre, og har man set den lille reklame der er lagt for forummet? P.s det starter kl 12.00. Den ligger allerede på nogle fynske liveforeningers fora og rollespil.dk's forum. Jeg har ikke de store muligheder for at trække det sjællandske folk med, kan du hive i nogle tråde for mig?
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 7:53:05 GMT 1
Hehe ja vi (min mand og jeg) havde lige set at der manglede et tidspunkt. Jeg er ikke liverollespiller, så jeg kender ikke så mange af den art, men der er jo altid laivforum, ikke et sted jeg har en bruger dog. Men hvis der bliver lavet et facebook event kan jeg sende en masse invitationer ud Er det forresten okay hvis jeg opretter eventet på Steampunk Empire siden? Og ja, forummet kunne bruge noget reklame, så mega thumbs up for det ;D
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 12, 2010 7:58:11 GMT 1
Det er helt i orden. Bare få det ud overalt på æthernettet. Liveforum er blevet nedlukket og erstattet med rollespil.dk. Den er oprettet på facebook, smider det også ind på facebook siden for forummet.
|
|
|
Post by Angel on Apr 12, 2010 10:07:17 GMT 1
Aw Jeg kan ikke den dato desværre, vi fejrer min datters navngivningsfest på den dato... Øv ;___;
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 10:20:42 GMT 1
Ej æv Angel, så må vi holde noget lign igen senere på sommeren Heh, der kan man bare se, jeg er så bagude at jeg ikke engang vidste at liavforum var væk
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 10:38:45 GMT 1
Der er nu oprette et event på The steampunk empire, og jeg har lagt en lille besked om det til de 3 andre danske medlemmer
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 12, 2010 12:06:35 GMT 1
Øv Angel Men forhåbentligt bliver det en gentagelse, overvejer nemlig at en tur i zoo også kunne være morsomt
|
|
|
Post by frost on Apr 12, 2010 14:51:16 GMT 1
Er der nogen af jer der bruger livejournal? En post om det på steampunk fashion, kunne måske også give noget opmærksomhed, der kommer vidst et par danskere der på. Og måske på brassgoggles
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 12, 2010 16:38:31 GMT 1
jeg bruger ingen af dem jævnligt og har oftest svært ved at følge med i det hele
|
|
|
Post by frost on Apr 28, 2010 17:54:41 GMT 1
Ej er helt i vildrede over hvad jeg skal tage på..
|
|
|
Post by KaaFc11 on May 1, 2010 10:42:55 GMT 1
Frost: Det skal nok gå! Hele min lejlighed er et klædeskab i øjeblikket. 5 personer skal låne tøj og genstande af mig!
|
|
|
Post by KaaFc11 on May 1, 2010 10:43:10 GMT 1
Hej alle sammen! Her er der en reminder på, at der kun er en uge til Den Viktorianske Picnic! Håber at se en hel bunke mennesker. Og tag endelig venner med. Spil i diverse afarter er også velkomne. Kirstine
|
|
|
Post by KaaFc11 on May 10, 2010 21:37:22 GMT 1
Så er picnicen vel overstået. Med en lille forbigåelse af nogle oplysninger. Men alt i alt en rigtig god dag. Hvor vi blandt andet fik snakket om hvor meget vi håber der kommer et ny liverollespil ala steampunk. Udklædningen bar præ af både steam- og dieselpunk. Desværre har vi ingen billeder! Da fotografen udeblev. Vi forsatte aften i ægte steampunk stil og tog i byen med bowler og seler. De eneste der skiftede var damerne - pga korsetterne. Festen stoppede kl 05.30 Men alle der deltog (og skulle have deltaget ... ) havde en rigtig god dag.
|
|