|
Post by KaaFc11 on Apr 8, 2010 14:35:48 GMT 1
Hej alle i glade danske steamere! Nu hvor solen har overvundet vinterens kvælende tag, syntes jeg vi på bedste steampunk maner skulle holde en picnic, hvor alle udklædt kan deltage. Er der flere der syntes dette er en ufattelig god idé vil jeg gerne høre mere - for så finder jeg en dato og laver en super flot invitation som vi kan ligge ind på diverse live hjemmesider Hilsen Kirstine
|
|
|
Post by frost on Apr 9, 2010 9:03:04 GMT 1
Sikke en fabelagtig ide! Der mangler helt sikkert nogle events i den danske steampunk verden (For der må da være andre end os derude) og en picnic er da et super sted at starte og meget viktoriansk oven i hatten Jeg reserverer gerne plads med damplokomotivet (eller DSB, hvis det ikke kan være anderledes)og rejser til Odense, for at deltage i et sådan arrangement . Og hvis min husbond arbejde tillader det, tager jeg ham under armen og slæber ham med, så der har du allerede to deltagere
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 9, 2010 10:52:08 GMT 1
Det lyder da helt fabelagtigt Alle er velkommende og førstegangs steamere. Med et krav at man self. kommer passende klædt. !!! Jeg vil da gå i gang med planlægning. Om vi ikek kunen få et kroket spil med under armen burde ikke være et problem.
|
|
|
Post by Angel on Apr 9, 2010 20:41:00 GMT 1
Count me in - hvis jeg kan, kommer jeg helt sikkert! Jeg har nok en baby med, men det håber jeg De herskaber kan leve med
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 11, 2010 11:52:02 GMT 1
Hvis den kommer victorian style, vilel det være fedt
|
|