|
Post by frost on Mar 16, 2010 17:53:25 GMT 1
Jeg sælger dette bustle skirt, da jeg har indset at jeg aldrig for skruet mig ned i det og jeg nænner ikke at lave alterations på det. Det er fra Benedikte Utzon og en str 36. Måler 72 cm i livet og er ca 103cm langt Det er lavet af noget lækkert asiatisk silke brokade i en flot grøn nuance som spiller i lyset. Der er også den lille sjove detalje at der er lommer Ikke noget man lægger mærke til noget, men der er snildt plads til et lomme ur eller andet. Bag på er der en flæse sektion som kan styles på flere forskellige måder. Det kan hænge løst unden at rynkes, så man får et lille slæb. Det kan rykkes op, så man får et lavt hængede bustle, der afsløre lidt rødt når man ser det fra siden. Man kan også vælge at hive bustle delen op og evt sætte den fast med en flot broche og så en heeelt anden effekt. Rigtig flot skørt *suk* Jeg sælger den for 200kr plus porto Det sorte skørt der er under er også til salg i en anden tråd
|
|
|
Post by Angel on Mar 16, 2010 21:57:13 GMT 1
D: hvorfor skrumper man ikke bare lige et par størrelser? (... Måske fordi man lige har født? ^^') Virkelig et smukt skørt! Undskyld for den ubruglige kommentar...
|
|
|
Post by frost on Mar 16, 2010 22:17:50 GMT 1
Det er helt okay, jeg har selv stampet i gulvet gentagende gange af ren og skær ærgelse over ikke at kunne bruge det
|
|