Post by frost on May 28, 2010 20:12:25 GMT 1
Det sker at H&M har nogle ganske interessante og steamable ting.
Forleden var jeg i H&M sammen med min mand og mens han stod i kø til prøverummet, kikkede jeg mig lidt omkring og faldt over flere ting
De har blandt andet denne søde cardigan, den fås i sort, grålig og hvid til 179kr
Jeg kan ret godt lide rynke effekten ved overarmene
De har også en skjorte lidt i samme stil med puf ærmer, den ville uden tvivl være røv lækker under en fed vest
Den fås i hvid og sort også til 179kr
Jeg ville ønske at de havde denne jakke i min størrelse, for så havde jeg købt den med det samme!!!
Den koster 299kr, fås kun i sort og kun op til str 42
Denne jakke er ret speciel, men der er et eller andet ved den jeg kan lide...
Den koster også 299kr
Det er rigtig fedt at det er begyndt at blive ind med militær/husar looket, det går ganske let sammen med steampunk og denne vest er ingen undtagelse, den er ret fin ;D
179kr koster den.
Endnu en af de populære jakker i uniforms snit, det er ikke helt skidt at det er blevet på mode.
249kr og den fås i khakigrøn og sort, begge med messing knapper.
Der er også nogle fine smykker, og her har jeg ikke kunne dy mig, jeg har investeret i flere af deres ting.
Blandt andet disse øreringe (40kr) som jeg er virkelig glad for!
Hvem der dog blot kunne finde ud af at gå i så høje hæle... *suk*
174,50kr
Så en gang imellem kan det godt betale sig at kikke i nogle af sine lokale butikker
Forleden var jeg i H&M sammen med min mand og mens han stod i kø til prøverummet, kikkede jeg mig lidt omkring og faldt over flere ting
De har blandt andet denne søde cardigan, den fås i sort, grålig og hvid til 179kr
Jeg kan ret godt lide rynke effekten ved overarmene
De har også en skjorte lidt i samme stil med puf ærmer, den ville uden tvivl være røv lækker under en fed vest
Den fås i hvid og sort også til 179kr
Jeg ville ønske at de havde denne jakke i min størrelse, for så havde jeg købt den med det samme!!!
Den koster 299kr, fås kun i sort og kun op til str 42
Denne jakke er ret speciel, men der er et eller andet ved den jeg kan lide...
Den koster også 299kr
Det er rigtig fedt at det er begyndt at blive ind med militær/husar looket, det går ganske let sammen med steampunk og denne vest er ingen undtagelse, den er ret fin ;D
179kr koster den.
Endnu en af de populære jakker i uniforms snit, det er ikke helt skidt at det er blevet på mode.
249kr og den fås i khakigrøn og sort, begge med messing knapper.
Der er også nogle fine smykker, og her har jeg ikke kunne dy mig, jeg har investeret i flere af deres ting.
Blandt andet disse øreringe (40kr) som jeg er virkelig glad for!
Hvem der dog blot kunne finde ud af at gå i så høje hæle... *suk*
174,50kr
Så en gang imellem kan det godt betale sig at kikke i nogle af sine lokale butikker