|
Post by Angel on Feb 15, 2010 11:43:37 GMT 1
Jeg skal giftes her til næste sommer (skulle have været i år, men pga Ronja, skyder vi det lige et år ^^') og vi vil gerne have et lidt anderledes bryllup - så jeg skal have mig en steamed brudekjole. Jeg kigger lige nu efter inspiration, men regner helt klart med at det bliver med en korsage/korset overdel, måske med en jakke over. regner med at få tegnet nogle designs og få min gode veninde til at hjælpe mig med at sy den.
Indtil videre kunne jeg godt bruge noget hjælp med at finde ud af design til min brudekjole og min forlovedes jakkesæt eller tøj. Så hvis nogen har nogle idéer, ville det være skønt <3
|
|
|
Post by frost on Feb 15, 2010 13:06:52 GMT 1
Tillykke ;D Jeg vil holde øje efter billeder mm og poste her når jeg finder noget
|
|
|
Post by frost on Feb 15, 2010 22:37:44 GMT 1
|
|
|
Post by frost on Feb 21, 2010 11:39:45 GMT 1
|
|
|
Post by Angel on Feb 22, 2010 10:48:33 GMT 1
Tusind tak Jeg er igang med at tegne et lille udkast - men har da allerede fundet den jakke, jeg gerne vil have på! XD Carriage CoatDen victorianske brudekjole er bare så smuk!! Ville ønske jeg kunne bære sådan en kjole til mit bryllup, men det ville nok blive lidt for pyntet, når det bare skal være et 'lille' bryllup' - vi skal vies borgerligt og have knap 45 gæster.
|
|
|
Post by frost on Feb 22, 2010 20:13:27 GMT 1
Den er meget smuk, hvilken farve skal du have den i?
|
|
|
Post by Angel on Feb 22, 2010 21:47:30 GMT 1
Ivory. Regner med min kjole skal være beige og creme-nuancer med mindre stykker i brun og andre farver. og så skal der lidt tigel tangel med, for det elsker jeg <3 ville vildt gerne finde en tiara-ting lavet at urdele og andet metal, lidt i stil med den Emilie Autumn havde på til koncerten på et tidspunkt.
|
|
|
Post by KaaFc11 on Apr 8, 2010 15:08:39 GMT 1
Tror selv jeg går ud at køber dem carriage coat, selvom jeg ikek skal giftet. For gud hvor en den lækker!
|
|
|
Post by frost on May 26, 2010 20:47:30 GMT 1
The steampunk tribune var idag inde og vender steampunk brylluper, tænkte at det kunne have interesse, de deler blandt andet et par links til andre artikler, tag et kik Angel
|
|
|
Post by frost on Jun 2, 2010 14:27:37 GMT 1
Faldt lige over denne Post på steampunk fashion hvor denne skønne kjole er postet
|
|
|
Post by Angel on Jun 2, 2010 16:36:47 GMT 1
Nammenam for en kjole! XD Den er rigtig flot.
Regner med at jeg i løbet af sommeren engang skal ud og prøve almindelige brudekjoler, for at se, hvilket snit der passer bedst til mig, og for at få en smule inspiration - de behøver jo ikke vide, at jeg ikke vil købe nogen ^^'
|
|
|
Post by frost on Jun 2, 2010 16:52:32 GMT 1
Ja jeg sad også og savlede lidt da jeg så den og hende der har lavet den har kun brugt genbrugs materialer fx gamle kjoler, korset stiverne er lavet af sodavands flasker og perlerne er en gammel juletræs guirlande
|
|
|
Post by Angel on Jun 2, 2010 17:09:47 GMT 1
Og så den håndsyet! Det er virkelig et flot stykke arbejde, læste godt om den udfordring. Hvem der kunne sy sådan en kjole af genbrugsting!
|
|
|
Post by Angel on Jun 5, 2010 21:32:52 GMT 1
Clockwork Coture har netop lanceret et steampunk brude ensamble, som faktisk er meget smukt. Jeg er dog ikke så vild med hatten, og jeg ville nok vælge nogle andre sko, men derudover kan jeg faktisk ret godt lide det... Steampunk Wedding Ensemble
|
|
|
Post by frost on Jun 6, 2010 9:20:54 GMT 1
Er vild med toppen af kjolen den er meget smuk, resten er ikke lige mig. Og du har helt ret i det med hatten. Er det så noget du overvejer?
|
|
|
Post by Angel on Jun 7, 2010 9:21:18 GMT 1
Som en 'sidste udvej' måske ja. Jeg skal dog lige have prøvet lidt forskellige kjolestile af, så jeg kan få et indtryk af, om den vil klæde mig - for det er næsten det vigtigste. Hvis kjolen er smuk, men jeg føler mig helt forkert i den, er det lidt ligemeget. Derfor skal jeg nok i en brudeforretning og prøve kjoler, selvom jeg ikke har tænkt mig at jeg skal have en af dem - men det er nok det sted, hvor det er lettest at få prøvet en stor kjole
|
|
|
Post by frost on Jun 8, 2010 12:55:20 GMT 1
Det er det nok ja Tager du billeder nu du er der så vi kan se med?
|
|
|
Post by Angel on Jun 8, 2010 18:35:06 GMT 1
XD kan spørge om det er okay at man gør det, så man har noget at gå ud fra.
|
|
|
Post by KaaFc11 on Jun 14, 2010 14:31:17 GMT 1
Bare sig at billederne er så din far kan følge med, eller en søster der er ude at rejse
|
|
|
Post by frost on Jul 12, 2010 8:04:57 GMT 1
Ved godt dette ikke er tøj eller noget, men ville lige dele disse steamy cupcake wrappers, de ville helt sikkert være gode til et steampunk bryllup. Disse er godt nok solgt, men han ville sikkert kunne lokkes til at lave flere Cupcake wrappers
|
|